Dolar
32.59
Euro
34.72
Altın
2,394.88
ETH/USDT
3,084.90
BTC/USDT
64,404.00
BIST 100
9,693.46

Alibaba Group'un Tmall'ı New York Moda Haftasını Destekliyor: The Shows

13 Eylül 2017 12:00 UTC

Alibaba Group'un Tmall'ı New York Moda Haftasını Destekliyor: The Shows 

ABD Tasarımcıları, Dünyanın En Büyük Alışveriş Günü 11.11'den Önce 'Şimdi Gör-Şimdi Satın Al' Moda Gösterisi Tmall 2017'de Öne Çıkacak

NEW YORK - ( BUSINESS WIRE ) - Alibaba Group'un (NYSE: BABA): Tmall'ı, markalar ve perakendeciler için Çin'in en büyük tüketici platformu, New York Moda Haftası (NYFW): The Shows resmi ortağı haline geldiğini açıkladı ve Suntchi ile birlikte, ABD tasarımcılarının ve markalarının Alibaba'nın ölçek ve teknolojisini Çin pazarına ilk kez ulaşması için kullanmasına yardımcı olacak.

İşbirliği kapsamında Alibaba, NYFW'den gelen tasarımcıları, bu Ekim ayında Alibaba'nın dünyanın en büyük alışveriş günü olan 11.11 Global Alışveriş Festival'inde gerçekleştirilen küresel bir moda etkinliği olan Tmall'ın 2017 yılının ikinci yılında düzenlenen 'Şimdi Gör-Şimdi Satın Al' moda sergisinde seçilecek. Alibaba, geçen yıl bu etkinliği yedi milyon izleyiciye yaşattı ve 50'den fazla uluslararası markaya yer verdi. Alibaba ile işbirliği yaparak, Açılış Töreni ve Robert Geller gibi ABD'li önde gelen tasarımcıların, Alibaba'nın platformlarını ziyaret eden yarım milyondan fazla tüketiciye ilk kez maruz kalması sağlanacak. 

ABD ve Çin arasındaki kültürler arası alışverişin teşvik edilmesi amacıyla, ortaklık ayrıca, Tmall 2017'den 'Şimdi Gör-Şimdi Satın Al' moda şovunu seçen önde gelen Çinli tasarımcıların eşsiz bir etkinliği olan "NYFW: Çin Günü" nü tanıtacak, NYFW sırasında: Eylül 2018'de The Shows'da yer alacak.

Alibaba Grup Başkanı Michael Evans, "NYFW'yi desteklemekten dolayı çok heyecanlıyız: ABD'li markaları ve perakendecileri sürekli büyüyen Çin tüketici tabanına ulaşma imkanı sunuyor" dedi ve ekledi: "Alibaba'nın ölçek, teknoloji ve derin tüketici anlayışı, markaları ve tasarımcıları, dünyanın en büyük pazarında yeni ve yenilikçi yollarla tüketiciyle meşgul olmak için gerçekten benzersiz teklifler sunuyor." 

Açılış Töreni'nin kurucuları Humberto Leon ve Carol Lim: "Hong Kong'a gerçekleştirdiğimiz bir geziden esinlenen açılış törenine 15 yıl önce başladık. Çin kökenli aile kökenleri ile hikayemizi paylaşmak ve küresel ayak izimizi genişletmek için Alibaba gibi etkileyici bir şirketle ortak olmak çok heyecan verici " dedi. 

Tasarımcı Robert Geller, "Markamızı Çin'de başlatacağımız ve Alibaba'nın yenilikçi teknolojisini kullanarak alışveriş deneyimimizi özelleştireceğimiz için heyecanlıyız, çünkü global tüketimimiz için kritik olan büyüyen Çinli tüketiciler için markamız daha erişilebilir hale geliyor" dedi. 

Alibaba Group Hakkında

Alibaba Group'un misyonu herhangi bir yerde iş yapmak için işleri kolaylaştırmaktır. Şirket ticaretin gelecekteki altyapısını oluşturmayı amaçlamaktadır. Alibaba müşterilerinin buluşacağı, çalışacağı ve yaşayacağı bir yer olmayı ve aynı zamanda en az 102 yıl dayanacak bir şirket olmayı öngörmektedir. 

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

 

Contacts

Alibaba Group
Sharon Chan, +1 415-361-8219
sharon.chan@alibaba-inc.com

 

Source: Alibaba Group

View this news release online at:
http://www.businesswire.com/news/home/20170913005609/en

 

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.