Calvin Klein, Inc., İlkbahar/Yaz 2018 Calvin Klein Underwear ve Calvin Klein Jeans Küresel Reklam Kampanyasını Duyurdu

22 Ocak 2018 14:00 UTC

Calvin Klein, Inc., İlkbahar/Yaz 2018 Calvin Klein Underwear ve Calvin Klein Jeans Küresel Reklam Kampanyasını Duyurdu

Kampanya Kim Kardashian West,Khloé Kardashian,Kourtney Kardashian,Kendall Jenner ve Kylie Jennertarafından yürütülmektedir

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)--Calvin Klein, Inc. PVH Corp'un tamamen satın alınmış bir iştiraki (NYSE: PVH], bugün yeni CALVIN KLEIN UNDERWEAR ve CALVIN KLEIN JEANS global çoklu ortam reklam kampanyasını duyurdu. Kampanya, CALVIN KLEIN markasının küresel çapta tanınmış #MYCALVINS harekete geçirici mesajı: Our Family'nin evrimi hakkındaki en son yeniliği temsil ediyor.#MYCALVINS.

Fotoğrafçı Willy Vanderperre tarafından çekilen bu yeni kampanyanın en son bölümünde kız kardeşler Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner ve Kylie Jenner bulunuyor. Kardeşler, CALVIN KLEIN Modern Cotton ve yeni CALVIN KLEIN Body serileri de dahil olmak üzere, mağazalarda ve şu an çevrimiçi olarak satılmakta olan CALVIN KLEIN UNDERWEAR stillerini kullanırken görüntüleniyorlar. Buna ek olarak, ailenin bazı üyeleri CALVIN KLEIN JEANS'in çekirdek stillerinde ve Bahar 2018 CALVIN KLEIN JEANS koleksiyonunda yer almaktadır.

Evrimleşmiş #MYCALVINS konseptinin merkezinde aile var, güçlü kişiler arasında birliktelik gösteriliyor ve geleneksel Amerikan battaniyesinin sembolizmi daha da vurgulanmış durumda. Bu kampanya, aile arasındaki bağları yakalar ve aileleri - hem doğmuş hem de sonradan edinilmiş - birbirlerine bağlamak ve bizi birleştiren şeyleri kutlamak için farklı yollar sunar.

Bu lansman, yeni Ailenin en son anını işaretlemektedir. #MYCALVINS Solange, Kelela, Dev Hynes, Caroline Polachek ve Kindness'tan Adam Bainbridge ile birlikte A$AP Rocky, A$AP Ferg, A$AP Nast, A$AP Twelvyy, A$AP Ant, A$AP Lou ve A$AP J. Scott of A$AP Mob ve son olarak Kaia ve Presley Gerber gibi yıldızları barındırıyor. Kampanya 2018 bahar sezonunda yayınlanacak ve yetenekler, birkaç neslin stil, müzikal ve kültürel açıdan köprü olmasını sağlayacak. Hikayelerini, sohbetin merkez üssündeki aile ve toplumla birlikte "Our Family" olarak hayata getirecekler.

CALVIN KLEIN, Our Family iletişiminde dijital öncelikli, sosyal açıdan güçlenmiş bir düşünceyi kucaklamaya devam ediyor. #MYCALVINS anlatımı tüm tüketici merkezli kanallarda. #MYCALVINS kampanyası, CALVIN KLEIN markasının takipçilerinin spektrumunda manyetik tüketici etkileşimi yaratmak için tasarlandı. Dijital ve sosyal alanda, 12 ülkede 100 milyondan fazla gösterimle, kilit pazarlarda önemli yüksek etkiye sahiptir ve dünya genelinde sunulmaktadır .

CALVIN KLEIN, cesur, ilerici idealleri ve baştan çıkarıcı bir estetiği örnekleyen küresel bir yaşam tarzı markasıdır. Biz heyecan ve duyuları tutuşturmak için tahrik edici resimler ve çarpıcı tasarımlar kullanırken kitlemize ilham vermeyi amaçlamaktayız.

1968 yılında Calvin Klein ve iş ortağı Barry Schwartz tarafından kurulmuş olan temiz estetik ve yenilikçi tasarımlarımızla Amerikan modasında lider olarak ünümüzü oluşturduk. Calvin Klein markalı ürünlerin global perakende satışları 2016 yılında 8 milyar doları aşmıştır ve 110'un üzerinde ülkede sunulmuştur. CALVIN KLEIN küresel çapta 10.000'in üzerinde çalışan istihdam etmektedir. PVH Corp. tarafından 2003 yılında satın alınmış bulunmaktayız.

135 yıllık bir miras üzerinde çalışan PVH Corp, dünyadaki en büyük giyim şirketlerinden biri haline gelen zengin Amerikan mirasına sahip olan marka ve işletmeler geliştirmekte ustalaşmıştır. 40'tan fazla ülkede faaliyet gösteren iştiraklere 35.000'den fazla çalışana ve yıllık 8 milyar doların üzerinde ciroya sahibiz. İkonik CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo *  Warner's  ve Olga markalarının yanı sıra dijital merkezli True & Co. markalarına sahibiz ve bu ve diğer ulusal ve uluslararası tanınmış sahip olunan ve lisanslanan markalar altında çeşitli ürünler pazarlamaktayız.

* Speedo markası, Speedo International, Limited için kalıcı olarak Kuzey Amerika ve Karayipler için lisanslıdır.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

 

# # # #

GÖRÜNTÜ SAHİPLİĞİ © 2018 Willy Vanderperre

KAMPANYA VİDEOSU (: 30 SAN) GÖRMEK İÇİN: https://youtu.be/90CCjgX0n20

KAMPANYA VİDEOSU (: 30 SAN) YERLEŞTİRMEKİÇİN:
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/90CCjgX0n20" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

     
SOSYAL MEDYA:   facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein;
    youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein;
    pinterest.com/calvinklein
    snapchat: calvinklein
    calvinklein.com/mycalvins
    OUR FAMILY. #MYCALVINS

İletişim

Calvin Klein, Inc.
Jessica Jenkins, 212 292 9435
Yönetmen, Halkla İlişkiler
jessicajenkins@ck.com
ya da
Jacqueline Giusti, 212 292 9749
Koordinatör, Kurumsal İletişim
jacquelinegiusti@ck.com

 

Kaynak: Calvin Klein, Inc.

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51746561&lang=en

Bu haber bültenine ve multimedya görüntülerine çevrimiçi olarak şuradan ulaşabilirsiniz:
http://www.businesswire.com/news/home/20180122005732/en

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.