Dolar
32.59
Euro
34.75
Altın
2,294.97
ETH/USDT
3,166.00
BTC/USDT
66,187.00
BIST 100
9,645.02

CDK Bayilere Daha Açık ve Kapsayıcı bir DMS Platformu Sunuyor

 

11 Temmuz 2017 06:30 UTC

CDK Bayilere Daha Açık ve Kapsayıcı bir DMS Platformu Sunuyor

• CDK Global'in Uluslararası işi, bayilerin seçilen üçüncü taraf iş yönetim araçlarını kullanmasına izin verecek bayi yönetim sistemi platformunu geliştirmek için planlarını ortaya koyuyor 
• Yeni yatırım, CDK müşterilerinin daha yüksek verimlilik ve kârlılık elde etmelerine izin verecek şekilde mevcut araç üreticisi entegrasyonlarına kuruluyor 
• Küresel ArGe kaynaklarını destekleyen yeni ürün geliştirme programı perakendecilerin çabucak gelişen otomatik perakende pazarında sürekli geliştirmelerden yararlanacakları anlamına gelmekte 

LONDRA--(BUSINESS WIRE)-- Bugün, CDK Global'in Uluslararası işi, otomotiv perakendecilerinin müşteri yolculuğunu çevrimiçinden çevrimdışına daha verimli ve kârlı biçimde yönetmesine izin verecek bir bayi yönetim platformunun geliştirilmesine ilişkin planları açıkladı. CDK'nin pazardaki öncü pozisyonundan yararlanan platform geliştirmede yeni bir açıklık programı seçilen üçüncü taraf uygulamalarının CDK'nin ana bayi yönetim platformu ile entegre olmasına ve daha iyi uçtan uca otomotiv ticaretini etkinleştirmesine izin verecektir. 

Yeni hareket, CDK'nin global pazarlara yeni inovasyonları sunmasını sağlayan hızlı ürün geliştirme programının lansmanı ile çakışıyor. Bu yaklaşım, CDK araştırma ve geliştirme ekiplerinin sorunları belirlemek, yeni verimlilikleri keşfetmek ve yeni ürünleri ve hizmetleri geliştirmek için perakendeciler, iş ortakları ve tüketiciler ile daha yakından çalışmasını sağlayacaktır. Yakın tarihli inovasyon örnekleri arasında, satış sonrası süreçte şeffaflığı ve güveni artıracak bir video yakalama ürünü olan CitNow ile DMS arasında entegrasyon yer alıyor, bununla birlikte Danimarka'da SmartPay gibi hizmet departmanları için mobil bir ödeme çözümü olan yeni ürünler de bulunuyor. 

CDK International Başkanı Neil Packham: “Dünya, bir bayilik içinde tüm müşteri etkileşimlerinin gerçekleşmesi dönemini geride bırakmıştır. Şimdi, dijital yolculuk büyük bir rol oynamaktadır, bu nedenle müşteri etkileşimi herhangi bir yerde, herhangi bir anda – sıklıkla sanal ortamda gerçekleşebilir. Daha katılımcı bir müşteri deneyimini sağlamak ve bayilik personeli konusunda pek çok uzun saatten tasarruf elde etmek için araç üreticisi arayüzlerini zaten kullanıyoruz. Şimdi, perakendecilerin daha verimli, daha etkin ve daha kârlı olmalarına olanak sağlayan mevcut ürünleri tamamlayacak ve geliştirecek yeni inovasyonlar geliştiriyoruz.” 

Üreticiler ile mevcut ortaklık programları yoluyla, CDK kendi entegre Autoline Drive DMS yazılımı içinde çok sayıda sisteme ve ağ genelinde bilgiye erişimi sağlayan kanıtlanmış bir arayüz paketini geliştirmiş ve yayınlamıştır. 

Perakendeciler ve araç üreticileri arasında araç ve diğer verilerin iki yönlü paylaşımı, bayilik personeline yönelik binlerce saati serbest bırakma ve müşteri deneyimini geliştirme potansiyeline sahip endüstrideki ilk deneyimdir. Örneğin, seçilen bir üreticinin çevrimiçi araç yapılandırma aracından, kesin özellikler için fabrika yapım verilerini kullanarak bir kısa kod oluşturulabilir, ardından bu, bayilik süreçlerinde ve sahiplik döngüsü boyunca kullanılabilir. 

Şimdi, CDK'nin ürün geliştirme programının bir parçası olarak, perakendeciler ana DMS platformuyla ortak uygulamaları entegre etme seçeneğine sahiptir. İster araç üreticisi tarafından yetkilendirilmiş showroom sistemi olsun, ister atanmış CRM yazılımı veya bir pazarlama aracı olsun, CDK'nin yeni yaklaşımı seçilen sistemlerin DMS platformu ile entegre olmasına ve birbirleriyle iletişime geçmelerine olanak sağlayacaktır. 

CDK Global bayiliklerin değişen müşteri tercihleriyle güncel kalmalarına izin veren yeni teknolojileri geliştirmelerine yardımcı olmak için dünya genelinde otomotiv perakendecilerinin karşılaştığı zorlukları tanımlayan araştırma ve geliştirmeye yoğun biçimde yatırım yapmaktadır. Araç üreticileri ve bayi ağları için bir teknoloji ortağı olarak, CDK otomotiv perakende sektöründe gelişmekte olan teknolojilerin kolaylıkla benimsenmesini sağlayacak yenilikçi yönetimi ve analiz araçlarını temin ederek ve perakendecilerin toplam DMS entegrasyonuna imkân tanıyarak, perakendecilerin dönüşümlerine yardımcı oluyor. 

Editörler için Not

CDK Global Hakkında

2 milyar doları aşkın geliri ile CDK Global, (Nasdaq: CDK) perakende otomobil ve yan endüstriler için entegre bilgi teknolojilerinin ve dijital pazarlama çözümlerinin lider küresel sunucusudur. Gelişen perakende otomobil deneyimine odaklanan CDK Global, dünya çevresinde 100'ü aşkın ülkede yaklaşık 28.000 perakende noktasına ve çok sayıda otomotiv üreticisine hizmet ederek bayilere çözüm sunmaktadır. CDK çözümleri, hedefli dijital tanıtım ve pazarlama kampanyalarından, satış, finans, sigorta, parça arzı, tamir ve ve araç bakımına uzanan bayilik ve satış süreçlerinin tüm parçalarını otomatikleştirmekte ve entegre etmektedir. 

İngiltere'de CDK hakkında daha fazla bilgi için, www.cdkglobal.co.uk adresini ziyaret edin

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

İletişim Bilgileri

Daha fazla bilgi, resim veya yorum için, lütfen PFPR Communications ile iletişime geçin:
Laura Hattın
T: +44 (0)1622 766521
M : +44 (0)7515 060527
E: laura.hatton@pfpr.com
veya
Matt Moore
T: +44 (0)1622 776681
M: +44 (0)7715 075992
E: matt.moore@pfpr.com
veya
Jon Visscher
T: +44 (0)1622 776680
M: +44 (0)7816 906794
E: jon.visscher@pfpr.com

Kaynak:CDK Global

Bu haber bültenini çevrimiçi olarak şu adresten görebilirsiniz:
http://www.businesswire.com/news/home/20170710006512/en

 

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.