Dolar
32.60
Euro
34.78
Altın
2,295.96
ETH/USDT
3,165.30
BTC/USDT
66,149.00
BIST 100
9,645.02

P&G'nin Vatandaşlık Çabaları - İyilik İçin Bir Güç ve Büyüme İçin Bir Güç

31 Ekim 2017 13:00 UTC

P&G'nin Vatandaşlık Çabaları - İyilik İçin Bir Güç ve Büyüme İçin Bir Güç

P&G, 2017 Vatandaşlık Raporunda Topluma, Topluluğa ve Çevreye Sağladığı Katkıları Özetliyor

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Procter & Gamble Company (NYSE: PG) bugün 2017 Vatandaşlık Raporu'nu yayınladı ve şu konuları detaylandırdı: ihtiyacı olanlara yönelik sosyal koşullarının iyileştirilmesi, çeşitlilik ve dahil etmede ilerleme kaydedilmesi, şirket içinde ve dışında cinsiyet önyargısından arınmış bir dünya inşa etmek ve çevresel ayakizini azaltmak. P&G 70 ülkede faaliyet gösterdiği ve yaklaşık 5 milyar insana hizmet ettiği için Şirket, Vatandaşlık çabaları ile dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek için markalarını ve kişilerini kullanmaktadır.

P&G Yönetim Kurulu Başkanı, Başkan ve CEO'su David Taylor, "Vatandaşlık çabalarımız, işlerimiz, topluluklarımız için ve daha genel olarak toplumumuz için kazan-kazan bir fırsattır." dedi ve ekledi: "Tüketiciler satın aldıkları ve kullandığı markaların arkasındaki şirketle ilgileniyorlar. Satın aldıkları ürünlerin güvenilir bir kaynaktan geldiğini bilmek istiyorlar ve biz her gün bu güveni artırmak için çalışıyoruz."

P&G, 1999 yılından beri her yıl bir sürdürülebilirlik raporu yayınla ancak bunu 2016'da şirketin Vatandaşlık önceliklerine ilişkin kapsamlı bir genel bakışa kadar genişletti. 20'den fazla felaketin ürün bağışı ve hizmetleri ile desteklenmesinden toplumsal cinsiyet ve ırk önyargısı konusundaki etkileyici konuşmalara kadar ve plaj plastiğiyle yapılan dünyanın ilk geri dönüşümlü şampuan şişesine öncülük etmeye kadar P&G'nin 2017 Vatandaşlık raporundaki hikayeler ve örnekler yenilikçi vatandaşlığın önemli olabileceğinin dünya ve iş dünyasındaki olumlu etkisini ortaya koyuyor.

P&G, 2017 Vatandaşlık Raporunda şu kısımlardan bahsedilmiştir:

  • Topluluk Etkisi: P&G, P&G'nin Çocuklara Yönelik Güvenli İçme Suyu Programı ile 2017 yılında 12 milyar litre temiz içme suyunu sağladı ve 2020'ye kadar 15 milyar litre daha vermeyi hedefliyor. P&G’nin Pampers markası Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesi (NICU) hemşireleriyle preemies için ilk bezin tasarımını yapmak ve tanıtmak için işbirliği yapmıştır - Pampers Preemie Swadlers Boyut P-3 bezidir. Buna ek olarak P&G, dünya çapında 20'den fazla doğal afete tepki olarak destek sağlamıştır.
  • Çeşitlilik ve Dahil etme: P&G, Çeşitlilik ve Dahil Etme için en büyük CEO-odaklı ticari adanma olan iş yerindeki Çeşitlilik ve Dahil etmeyi geliştirmek için CEO Eylemine katıldı. P&G ayrıca daha aktif ve sağlıklı bir yaşam sürebilmeleri için 550'den fazla gazinin güçlendirilmesi amacıyla Cincinnati, Ohio, olan yurdunda 37. Ulusal Gaziler Tekerlekli Sandalye Oyunları'na sponsor oldu.
  • Cinsiyet Eşitliği: Uluslararası Kadınlar Günü 2017 ile birlikte P&G, 180 ülkede milyonlarca kez görülen #WeSeeEqual videosunu sundu. P&G, stereotiplerin ortadan kaldırılması ve kadın ve kızların reklamlarda doğru biçimde tasvir edilmesine odaklanmak için ANA #SeeHer hareketine ve BM Kadın anti stereotipleştirme İttifakı'na katıldı. Son mali yılda P&G, Tedarikçi Çeşitliliği programı aracılığıyla Amerika'daki kadınlara ait işletmelerle 1 milyar doların üzerinde harcama yaparak programın tüm beş global bölgeye yayılmasını sağladı.
  • Çevresel Sorumluluk: P&G, bu fabrikada Bounty ve Charmin ürünlerini yapmak için kullanılan buharın %100'ü ve toplam enerjisinin önemli bir bölümünü üreten, Ga., Albany'daki bir biyokütle tesisini açtı ve bu şirketin 2020'ye kadar yüzde 30 yenilenebilir enerji kullanılması hedefine ulaşmasına yardımcı olacak bir başarıdır. P&G bilim insanları, plastik geri dönüşüm endüstrisinde devrim yaratma potansiyeline sahip bir teknoloji icat etti ve bu sayede polipropilen plastikler neredeyse yeni durumlarına geri dönüştürülebildi. P&G'nin sıfır imalat atığını, 2020 yılına kadar tüm küresel imalat alanlarından düzenli depolama sahalarına götürme taahhüdünün bir parçası olarak, 23 ülkedeki alanlarının %70'inden fazlası bu statüye ulaşmıştır.

Raporun Yönetici Özeti ve detaylı bir versiyonu burada görülebilir.

Procter & Gamble Hakkında

P&G, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze ®, Gain®, Gillette®, Head&Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers® Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® ve Whisper® dahil güvenilen, kaliteli, lider markalara, güçlü portföylerinden birine sahip olup dünyadaki tüketicilere hizmet vermektedir P&G markaları dünya çapında 70 ülkede faaliyet göstermektedir. Lütfen http://www.pg.com 'u P&G ve markaları hakkında en son haberler ve bilgiler için ziyaret edin.

Contacts

Procter & Gamble
Damon Jones - 513-983-0190
Jones.dd@pg.com
ya da
Julie deSylva - 513-780-0006
Desylva.j@pg.com

 

Source: The Procter & Gamble Company

Bu haber bültenini çevrimiçi görüntülemek için:
http://www.businesswire.com/news/home/20171031005437/en

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.