Dolar
32.37
Euro
34.99
Altın
2,233.04
ETH/USDT
3,579.60
BTC/USDT
70,823.00
BIST 100
9,079.97

P&G, Dünyada Olumlu Etkiyi Sağlamaya ve İlham Vermeye Odaklanan Yeni Çevresel Sürdürülebilirlik Hedeflerini Duyurdu

16 Nisan 2018 10:00 UTC

P&G, Dünyada Olumlu Etkiyi Sağlamaya ve İlham Vermeye Odaklanan Yeni Çevresel Sürdürülebilirlik Hedeflerini Duyurdu

Ambition 2030 Hedefleri; Markalar, Tedarik Zinciri, Toplum ve P&G Çalışanlarına Kadar Uzanıyor

CINCINNATI --(BUSINESS WIRE)-- Procter & Gamble Company (NYSE: PG) bugün 2020 çevresel sürdürülebilirlik hedeflerinin çoğunu gerçekleştirdiğini duyurdu, geri kalanları gerçekleştirmek için planlar yaptı ve 2030 için yeni, geniş kapsamlı hedefler belirledi. “Ambition 2030” başlıklı yeni hedefler, Şirket ve tüketiciler için değer yaratırken çevre ve toplum üzerinde olumlu etki sağlamayı ve ilham vermeyi amaçlıyor.

P&G Başkanı ve CEO'su David Taylor, “P&G'nin iyilik için bir güç ve büyüme için bir güç olabileceğine inanıyoruz ve tüketicileri memnun etmek adına daha bilinçli bir yaklaşım izliyoruz” diyor ve ekliyor: “Tüketiciler, üstün performans sunmak üzere güvendikleri markalara inanıyor ve aynı zamanda da dünyamızın karşılaştığı en karmaşık zorlukların bazılarını çözmeye yardımcı olacaklarına inanıyorlar. Küresel erişimimiz, hizmet verdiğimiz beş milyar tüketiciyi ve inovasyon kabiliyetlerimizi anlamamız bize olumlu bir fark yaratma konusunda eşsiz bir yetenek kazandırıyor.”

 

P&G'nin “Ambition 2030” hedefleri şunları içermektedir:

 

  • Markalar: P&G'nin Always, Ariel, Dawn, Fairy, Febreze, Head & Shoulders, Pantene, Pampers ve Tide dahil olmak üzere 20 liderlik markası, daha fazla sürdürülebilir inovasyon başlatarak, şeffaflık aracılığıyla güven inşa ederek ve güvenlik bilimimizi paylaşarak %100 geri dönüştürülebilir veya yeniden kullanılabilir ambalajlar ile sorumlu tüketimin sağlanmasına yardımcı olacak ve buna ilham verecektir.
  • Tedarik Zinciri: P&G üretim sahaları, sera gazı emisyonlarını yarıya indirecek ve tesislerimizin %100'üne güç sağlamak adına yeterli miktarda yenilenebilir elektrik satın alacaktır. Şirket ayrıca dairesel kaynaklardan en az 5 milyar litrelik su kaynağı oluşturacaktır.
  • Toplum: P&G, dünya okyanusuna plastik akışını engelleyen, ormanları koruyan ve zenginleştiren, emici hijyen ürünleri için geri dönüşüm çözümlerini genişleten ve dünyadaki öncelikli havzalarda suyu koruyanlar da dahil olmak üzere insanlarla, gezegenle ve işimizin gelişmesini sağlayan dönüştürücü ortaklıklarla ilişkiler kurmaya devam edecektir.
  • Çalışanlar: P&G, çalışanları sürdürülebilirlik düşüncesi ve uygulamaları için gündelik çalışmalarına dahil edecek, donatacak ve ödüllendirecektir. İlerlemeyi ödüllendireceğiz ve performans değerlendirmelerine takdiri entegre edeceğiz.

P&G'nin “Ambition 2030” hedefleri hakkında daha fazla bilgiye buradan ulaşılabilir.

Çevresel liderlik mirası üzerine inşa edilen P&G, 2020 yılına yönelik sürdürülebilirlik hedeflerinin birçoğunu halihazırda iklim (2010'dan bu yana mutlak sera gazı emisyon miktarını %16 azaltmıştır), su (üretim tesislerinde su kullanımını 2010'dan beri %27 oranında azaltmıştır) ve atık (üretim alanlarının %80'inden fazlası için sıfır atık üretim sahası kazanılmıştır) olmak üzere odaklandığı alanlarda gerçekleştirmiştir.

Şirketin ilerlemesinin etkisi, biyolojik temelli malzemeler ve ambalajda plaj plastiklerini kullanan Head & Shoulders gibi ve Tide purclean gibi ürünler de dahil olmak üzere markalar ve coğrafyalar arasında görülebilir; Bitkilerimize rüzgâr enerjisi ve biokütleden buhar ile enerji veren üretim değişiklikleri; P&G'nin çok ötesinde, tüm sektörlerin yararlandığı tonlarca plastiğin geri dönüştürülebilirliğini dönüştürecek araştırma yenilikleri sağlanmıştır.

Bu ilerleme, Şirketin 2017 Vatandaşlık Raporu'nda daha ayrıntılı olarak açıklanmıştır.

Global Sürdürülebilirlik P&G Başkan Yardımcısı Virginie Helias, “Bugüne kadar yaptığımız ilerlemenin üzerine, 2030 hedeflerimiz dünyanın en acil çevresel sorunlarından iki tanesini ele almayı hedefliyor: sonu olan kaynaklar ve artan tüketim.'' diyor ve ekliyor: “P&G'nin tek başına tüm cevaplara sahip olmadığını biliyoruz. Bu durum, anlamlı ilerleme için ve markalarımızın sahip olduğu inovasyonla sorumlu tüketimi bir sonraki düzeye getirmek adına ortaklık ve iş birliği gerektirecektir.”

Dünya Sürdürülebilir Kalkınma İş Konseyi Başkanı ve CEO'su Peter Bakker: “P&G, sürdürülebilir kalkınmanın geliştirilmesinde lider olmuştur. Stratejileri, işletmelerin daha sürdürülebilir olmak suretiyle daha başarılı olacağına olan inancımızla uyumludur. Hissedarlar, çevre ve toplumlar için önemli ölçüde olumlu küresel etki yaratma potansiyeline sahip olan Ambition 2030 çerçevesini alkışlıyoruz” dedi.

P&G'nin Vatandaşlığa Yaklaşımı Hakkında

Çevresel Sürdürülebilirlik; Etik ve Kurumsal Sorumluluk, Toplumsal Etki, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği, Çeşitlilik ve Kapsayıcılık ile birlikte P&G'nin Vatandaşlık odak alanlarından biridir. Şirketin Vatandaşlık programları; yoksulluğu sona erdirmek, gezegeni korumak ve herkes için refah sağlamak adına Birleşmiş Milletler'in Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerini desteklemektedir. P&G’nin Vatandaşlık çabaları hakkında daha fazla bilgi için P&G'nin 2017 Vatandaşlık Raporu'nu buradan okuyun.

Procter & Gamble Hakkında

P&G, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® ve Whisper® dahil olmak üzere güvenilen, kaliteli, lider markalardan oluşan güçlü portföylerinden birine sahip olup dünyadaki tüketicilere hizmet vermektedir. P&G topluluğu, dünya çapında 70 ülkede faaliyet göstermektedir. P&G ve markaları hakkında en son haberler ve bilgiler için lütfen şu adresi ziyaret edin: http://www.pg.com

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

 

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51787270&lang=en

 

İletişim

P&G Şirket İletişim
Julie deSylva, 513-780-0006
Desylva.j@pg.com

 

Kaynak: Procter & Gamble

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.